COVID opatření: vstup povolen očkovaným a prodělavším nemoc. Vyjímečně s testem RT-PCR - viz novinky

kariéra


...
Provoz a zásobování

Do týmu v Praze hledáme šikovného chlapíka, který bude poskytovat podporu našim pobočkám a kancelářím. Pozice je vhodná i pro předdůchodový nebo důchodový věk.

podrobnosti
Náplň práce
  • řízení pracovníků úklidu a prádelny, stanovování a kontrola standardů čistoty prostor a textilu
  • zajištění a koordinace dodavatelů údržby a oprav – vytápění, chlazení, vzduchotechnika, užitková teplá voda, elektro ad.
  • zajištění dodavatelů údržby a oprav textilu
  • zajištění dodavatelů údržby a oprav zařízení, vybavení a dekorací
  • příjem a výdej ze skladů, inventarizace skladů, vedení skladové evidence
  • nákup materiálu pro okamžité použití a zásob pro centrální použití, jejich vyzvednutí u dodavatele nebo zásilkové služby
  • závoz do skladů, provozů, kanceláří a franšízových poboček dle požadavků vedoucích recepce, provozních, pracovníků kanceláří a franšíz
  • zajištění výběru dodavatelů, jednání s dodavateli a cenové nabídky
  • zajištění celního řízení
Požadavky
  • fyzická zdatnost, organizační schopnosti, smysl pro řád
  • řízení vozidla - ŘP skupiny B, nárazově řízení dodávky či vozidla s přívěsem
  • práce s PC, vedení skladové evidence v PC, vyhodnocování údajů o spotřebě a zásobách
  • ochota občas cestovat v rámci služební cesty do dalších poboček skupiny
  • nárazově, několikrát v roce, je nutná práce pozdě večer nebo o víkendu
Podmínky
  • mzda 27 000 Kč brutto
  • + stravné cca 1 500 Kč měsíčně
  • možný i částečný úvazek
  • možná flexibilní pracovní doba
...
Pracovník FRONT OFFICE (recepční) PRAHA, BRNO

Do týmu v Praze a v Brně hledáme pracovníky na pozici front office - recepční. Hlavní náplní práce je aktivní kontakt se zákazníky. Angličtina nutná. Vhodné i pro absolventy bez praxe. Možnost plného i částečného úvazku na HPP i DPP.

podrobnosti a video
Otevřeno máme 361 dnů v roce, o sobotách, nedělích i svátcích. Pracujeme na směny, obvykle od 9:00 do 21:30. Časy se můžou mírně lišit podle otvírací doby a vybavení jednotlivých provozoven. Půlené směny jsou možné. Práce o víkendech a o svátcích se přiděluje spravedlivě.
Nástupní mzda při HPP je 24 000 Kč brutto (cca 20 000 netto),
s navýšením po 3 měsících na 26 000 Kč brutto (cca 21 500 netto)
s navýšením po 6 měsících na 28 000 Kč brutto (cca 23 000 netto).
Navýšení jsou podmíněna splněním dovednostních kritérií.
+ příplatky za víkendy a státní svátky (průměrně 1 000 Kč měsíčně netto podle skutečnosti)
+ příplatek 15% za léto (cca 3 000 Kč měsíčně netto za práci v červenci a srpnu)
+ příplatek 25% za Vánoce (cca 3 300 Kč netto za práci v prosinci / lednu)
+ benefity (stravné cca 1600 Kč měsíčně a masáže zdarma).
Nabízíme možnost kariérního růstu - tato pozice je odrazovým můstkem k vyšším pozicím v naší skupině.

Značka SABAI za 15 let své existence získala řadu příznivců z politického, sportovního, kulturního i společenského života. Staňte se součástí týmu a spoluvytvářejte vysoký standard služeb v exkluzivním prostředí. Přidejte se k nám a podílejte se na rozvoji sítě poboček SABAI v Čechách a na Slovensku.

Máte-li otázky, napište nám své telefonní číslo a my vám zavoláme zpět.

Mám zájem o práci
Mám otázku
...
PERSONALISTA - HR manager

Hledáme personalistu, který zastřeší síť našich masážních center.
Rosteme a s tím přichází potřeba navýšení našich personálních kapacit. Už teď nás je stovka a bez odborníka je to stále náročnější.

podrobnostiCo bude úkolem našeho HR managera:
  • kompletní zajištění výběrových řízení zaměstnanců a externích pracovníků (liniový management, provozní profese, recepce…)
  • příprava dokumentů k nástupu a výstupu zaměstnanců (pracovní smlouvy, mzdové výměry, popisy pracovních činností…)
  • onboarding nových kolegů, úvodní obecné zaškolení
  • podpora talentů, jejich osobního růstu a postupu ve struktuře společnosti
  • komunikace s úřady
Co očekáváme od HR managera:
  • Vyznat se v personálních záležitostech.
  • Chuť posunout síť našich masážních center na úroveň lídra trhu.
  • Komunikační a organizační schopnosti, proaktivní přístup, iniciativa a samostatnost.
  • Ochota cestovat.
  • Základní znalost anglického jazyka.
Platové ohodnocení a benefity si dojednáme osobně. Možný je i částečný úvazek, nebráníme se práci z domova.

Mám zájem o práci
Mám otázku